Majowa rywalizacja miast o tytuł rowerowej stolicy Europy

01.05.2014

Kto się jeszcze nie zarejestrował się w stołecznej drużynie niech to zrobi jak najszybciej!   A potem jeździ, jeździ i jeździ na rowerze  –  do pracy, szkoły, na spotkania, wszędzie…  Aż do „wykręcenia” przez Warszawę tytułu rowerowej stolicy Europy.  Rywalizacja trwa od 1 do 31 maja.

Warszawa ściga się w Polsce z Gdynią i Łodzią. Ale ambicje ma większe – chce zostać rowerową stolicą całej Europy. Dzięki Veturilo ten tytuł jest w zasięgu ręki! Zatem wygrywajmy razem Europejską Rowerową Rywalizację ECC2014. Zwycięzcą zostanie to miasto, które posiada najliczniejszą drużynę a jej członkowie czyli zarejestrowani mieszkańcy „wykręcą” największą liczbę kilometrów, jeżdżąc rowerem zamiast innymi środkami transportu miejskiego do pracy, szkoły, kina, sklepu. Nie liczą się przejazdy sportowe. Członkiem stołecznej drużyny mogą zostać również cykliści z poza Warszawy. Wystarczy, że wykonują po niej część swoich rowerowych podróży. Liczy się każdy rodzaj roweru, co ucieszy z pewnością użytkowników systemu Veturilo. Aktualnie Warszawa walczy o zwycięstwo z Rzymem, od pozostałych 30 miast dzieli ją spory dystans (więcej w rankingu http://www.europeancyclingchallenge.eu/ecc2014/?page_id=1923 ).

Aby wziąć  udział  w rywalizacji wystarczy przystąpić do warszawskiej drużyny, w której zarejestrowało się już prawie 1200 cyklistów, zainstalować w swoim smartfonie bezpłatną aplikację Endomondo i rejestrować w niej swoje rowerowe podróże po Warszawie. Opisy tych podróży są mile widziane i publikowane przez serwis www.endomondo.com. Kontakt przez serwis internetowy jest też opcją dla „zapominalskich” albo tych, którzy mają starsze modele telefonów komórkowych.

A żeby zachęcić stołecznych, i nie tylko, cyklistów do przystąpienia do warszawskiej drużyny, partnerzy akcji ufundowali kilka „rowerowych” śniadań i lunchy. Na pierwsze śniadanie zaprasza Nextbike już 7 maja. A na pierwszy rowerowy lunch 9 maja zapraszają: Centrum Handlowe Arkadia i Costa Coffee.
Partnerami akcji są: Nextbike, Decathlon, OneWay Marketing Bezpośredni, Centrum Handlowe Arkadia, Costa Coffee i  Zielone Mazowsze. Odpowiedzialny Biznes.pl. Patronat medialny objęli: Polska na Rowery, CR Nawigator, Odpowiedzialny biznes.pl

2014.05.01