Proste i łatwe wypożyczenie roweru – nowy film

17.05.2013

Czas oswajania Użytkowników z zamkami elektronicznymi przy Veturilo mamy już za sobą. Świadczą o tym kolejne rekordy frekwencji – wczoraj odnotowaliśmy 13.946 wypożyczeń oraz rejestrację blisko 1.000 nowych Użytkowników. Dziękujemy i zapraszamy do obejrzenia nowego filmu, który przypomni o zasadach rowerowego bezpieczeństwa oraz pomoże w jeszcze bardziej komfortowym korzystaniu z jednośladów.

Dla przypomnienia kilka ważnych wskazówek o zasadach wypożyczania roweru i korzystania z elektrozamków:

ZANIM ZAPLANUJESZ SKORZYSTANIE Z ROWERU

  1.  Sprawdź czy stan Twojego konta wynosi min. 10 zł. Jeśli jest niższy, nie wypożyczysz roweru.
  2. Warto doładować konto na nieco wyższą kwotę, aby mieć rezerwę.
  3. Dokonując przelewu na konto koniecznie podaj ustalony kod VET000 ID Użytkownika. Jego brak w tytule przelewu lub modyfikacja konfiguracji (odstęp, kropka, itp.) skutkuje niezaksiegowaniem transferu.
  4. W przypadku niejasności skontaktuj się w pierwszym rzędzie z Operatorem płatności firmą TRANSFERUJ.PL pod nr telefonu +48 22 37 90 277 i adresem [email protected] . Jeśli to nie pomoże, wyślij do nas maila z następującym tematem: „STAN KONTA”

WYPOŻYCZANIE

  1. Rozpoczynając wypożyczenie pozwól innym użytkownikom zwrócić spokojnie rower do elektrozamka. Pozwól mu się wylogować, dzięki temu wypożyczysz wybrany rower szybko i skutecznie.
  2. Rower z elektrozamka możesz wypożyczyć wyłącznie za pomocą terminala.
  3. Nie musisz się spieszyć – elektrozamek będzie otwarty przez 3 minuty.
  4. Jeśli elektrozamek nie zwalnia roweru, poczekaj cierpliwie. Po 3 minutach nastąpi jego automatyczny zwrot w systemie, więc nie musisz go zwracać w terminalu. Wypożycz po prostu kolejny rower. Dla pewności możesz sprawdzić stan swojego konta na aplikacji APP lub przez Infolinię.

ZWROT ROWERU

  1. Zanim wepniesz rower do elektrozamka, upewnij się czy w tym samym momencie inny użytkownik nie wypożycza pojazdu przez terminal. Pozwól mu zakończyć operację, dzięki temu skrócisz procedurę zwrotu.
  2. Przy zwrocie roweru pamiętaj, aby prawidłowo wpiąć go w elektrozamek. System poinformuje Cię o poprawnie wykonanej operacji krótkim piknięciem i delikatnym szmerem wysuwającego się bolca.
  3. Blokada roweru po prawidłowym wpięciu go w elektrozamek jest automatyczna, podobnie jak odnotowanie zwrotu w systemie w ciągu najbliższych 3 minut. W razie wątpliwości sprawdź stan swojego konta przez APP. Możesz także zadzwonić na Infolinię.
  4.  Zwróconego roweru nie da się ponownie wyjąć z elektrozamka bez kolejnego wypożyczenia.
  5.  Wypożyczenie tego samego roweru bezpośrednio po zwrocie możliwe jest dopiero po 5 min., gdy system zapisze zmiany
  6. W przypadku awarii elektrozamka, terminala lub przepełnienia stacji, możesz oddać rower, zabezpieczając go linką i zwrócić za pomocą aplikacji APP lub dzwoniąc na Infolinię. Jedynie rower zabezpieczony zamkiem szyfrowym można zwrócić poprzez APP lub Infolinię. W tym przypadku nie musisz pamiętać kodu – możesz odczytać go na APP.
  7. Jeżeli chcesz się upewnić, że operacja zwrotu roweru przebiegła prawidłowo, zaloguj się na swoje konto za pomocą terminala, strony www.veturilo.waw.pl lub zadzwoń na Infolinię.

Jeśli system niesłusznie naliczył Ci opłatę, wyślij jak najszybciej reklamację na adres
e-mail: [email protected], wpisując temat: REKLAMACJA ROZLICZENIA

Życzymy miłych i bezpiecznych wycieczek rowerowych.