Zaprzyjaźnij się z elektrozamkiem

12.05.2013

Zachęcamy do zapoznania się z radami, które pozwolą Wam wygodnie wypożyczyć rower, a następnie szybko i skutecznie go oddać.

WYPOŻYCZANIE

  1. Rozpoczynając wypożyczenie pozwól innym użytkownikom zwrócić spokojnie rower do elektrozamka.  Pozwól mu się wylogować, dzięki temu wypożyczysz  wybrany rower szybko i skutecznie.
  2. Rower z elektrozamka możesz wypożyczyć wyłącznie za pomocą terminala.
  3. Z wyjęciem roweru z elektrozamka nie musisz się spieszyć – jest on otwarty przez
    3 minuty.
  4. Jeśli wypożyczony rower dodatkowo jest zapięty linką z zamkiem szyfrowym,
    w pierwszej kolejności wyciągnij rower z elektrozamka a dopiero potem wprowadź szyfr.
  5. Jeśli elektrozamek nie zwalnia roweru, poczekaj cierpliwie. Po 3 minutach nastąpi jego automatyczny zwrot w systemie, więc nie musisz go zwracać  w terminalu. Wypożycz po prostu kolejny rower. Dla pewności możesz sprawdzić stan swojego konta na aplikacji APP lub przez Infolinię.

ZWROT ROWERU

  1. Zanim wepniesz rower do elektrozamka, upewnij się czy w tym samym momencie inny użytkownik nie wypożycza pojazdu przez terminal. Pozwól mu  zakończyć operację, dzięki temu skrócisz procedurę zwrotu.
  2. Przy zwrocie roweru pamiętaj, aby prawidłowo wpiąć go w elektrozamek. System poinformuje Cię o poprawnie  wykonanej operacji krótkim piknięciem i delikatnym szmerem wysuwającego się bolca. W takim przypadku nie przypinaj roweru  linką z zamkiem szyfrowym!!!
  3. Blokada roweru po prawidłowym wpięciu go w elektrozamek jest automatyczna, podobnie jak odnotowanie zwrotu w systemie w ciągu najbliższych  3 minut. W razie wątpliwości sprawdź stan swojego konta przez APP. Możesz także zadzwonić na Infolinię.
  4. Zwróconego roweru nie da się ponownie wyjąć z elektrozamka bez kolejnego wypożyczenia.
  5. Wypożyczenie tego samego roweru bezpośrednio po zwrocie możliwe jest dopiero po
    5 min., gdy system zapisze zmiany. Wypożyczenie innego jest możliwe od razu.
  6. W przypadku awarii elektrozamka, terminala lub przepełnienia stacji, możesz oddać rower, zabezpieczając go linką i zwrócić za pomocą aplikacji APP lub dzwoniąc na Infolinię. Jedynie rower zabezpieczony zamkiem szyfrowym można zwrócić poprzez APP lub Infolinię. W tym przypadku nie musisz pamiętać kodu – możesz odczytać go na APP.
  7. Jeżeli chcesz się upewnić, że operacja zwrotu roweru przebiegła prawidłowo, zaloguj się na swoje konto za pomocą terminala, strony www.veturilo.waw.pllub zadzwoń na Infolinię.

Jeśli system niesłusznie naliczył Ci opłatę, wyślij jak najszybciej reklamację na adres e-mail: [email protected], wpisując tytuł  REKLAMACJA  ROZLICZENIA